De organisatiecommissie van de Utrechtse Introductie Tijd (UIT) vroeg Teppo mee te doen aan de pitch voor de indentiteit van UIT2019. 
De UIT is de kennismakingsweek voor alle nieuwe studenten van Universiteit Utrecht en Hogeschool Utrecht. Het thema van dit jaar is Tijd Voor Uit. Met mijn voorstellen wil ik het plezier, de energie en spanning van de introweek overbrengen met humoristische foto's en sfeerbeelden. De identiteit maakt naast beelden uit vervlogen tijden ook gebruik van geïllustreerde stickers die op alle uitingen zorgen voor een extra communicatielaag en spontaniteit toevoegt.

beelden uit het moodboard

Logo voor UIT 2019. Ik wilde dat het logo het hele idee van de identiteit zou uitstralen. Daarom is het logo niet één symbool geworden met een typografische uitwerking van de naam er naast, maar is het een energiek beeld geworden waar het plezier vanaf straalt.
De collagestijl is goed toepasbaar op diverse middelen. Omdat de collages altijd één of meer herkenbare elementen van de gehele stijl bevatten, is het altijd herkenbaar als een typische UIT2019 uiting.

You may also like

Back to Top